Reis Japan 2016 - Reisverslag uit Wycarbah, Australië van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu Reis Japan 2016 - Reisverslag uit Wycarbah, Australië van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu

Reis Japan 2016

Door: Sylvia_Jans

Blijf op de hoogte en volg Sylvia_Jans

07 Oktober 2016 | Australië, Wycarbah

Bij aankomst hield onze reisleidster ons wakker door ons mee te nemen naar een regeringsgebouw. Op de 45ste verdieping daarvan is speciaal voor toeristen een zaal met rondom uitzicht op de stad ingericht. Tokyo is een stad van 35 miljoen inwoners en dat is te zien ook....
Vervolgens nam ze ons mee op een wandeling door een wijk om ons daarna mee uit te nemen naar een lokaal japans restaurant. We kregen allerlei lekkere hapjes voorgeschoteld.
Volgevreten en doodmoe rolden we ons in bed.
Onze hotelkamer is klein, maar voorzien van een wel heel luxueus toilet, compleet met billendouche en voorverwarmde bril.

• 09 Oktober 2016 - 14:10

Sylvia_Jans :

Op de eenof andere manier kan dit programma Japan niet vinden en zet het ons in Australie neer...