Reis Japan 2016 dag 6 in Yudanaka - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu Reis Japan 2016 dag 6 in Yudanaka - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu

Reis Japan 2016 dag 6 in Yudanaka

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia_Jans

12 Oktober 2016 | Nederland, Nederland

Onze reisleidster Astrid nam ons vandaag mee naar het skigebied Shiga Kogen. Uiteraard lag er geen sneeuw vandaag. Wat we wel zagen was het begin van de herfstkleuren in natuurgebied. We hebbenveen mooie, niet al te lange wandeling gemaakt vlakbij Hasuike, rondom 2 meren. Onderweg luidde altijd wel iemand van de groep een bel om eventuele beten af te schrikken. Kennelijk werkt het systeem, want we hebben geen beer gezien. We hebben terug een kleinere versie van de sneltruin genomen naar ons dorpje. Jans en ik konden bij de panoramaramen helemaal voorin zitten. Leuk hoor!
Weer terug in onze Ryokan hebben we weer een gezamelijke maaltijd gehad. Veel tijst, vis, groentes en soya. En soep als afsluiting.
Na het eten ben ik nog in onze privé onsen gewest. Eerst een (primitieve) douche en daarna het mineralenbad in. Ik was de enige van de dames, en heb er lekker van genoten.