Reis Japan 2016 dag 23 in Nara - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu Reis Japan 2016 dag 23 in Nara - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Sylvia_Jans - WaarBenJij.nu

Reis Japan 2016 dag 23 in Nara

Door: Sylvia en Jans

Blijf op de hoogte en volg Sylvia_Jans

29 Oktober 2016 | Nederland, Hoensbroek

Vandaag is het alweer de laatste dag dat we een uitstapje kunnen maken. We hebben alleen gekozen voor Nara.
Nara is een stad dat gegroeid is omdat er honderden jaren geleden bij een tempel het grootste zittende Boeddhabeeld van de hele wereld gebouwd is. Het trekt duizenden bezoekers per jaar aan. En ook Jans en ik dus.
Het beeld heeft een eigen gebouw en heeft gezelschap van enkele ander godenbeelden. Als je de ruimte binnenkomt, raakt je vanzelf onder de indruk van deze Boeddha. Hij is groot, imposant en rijkelijk versierd.Je zou er haast gelovig van worden

• 01 November 2016 - 08:27

Marion:

Ben jij dat Sylvia onder in die 'paal'? Vertel!

• 01 November 2016 - 14:52

Annelies:

wat een indrukwekkende beelden!